Salam buat semua…

Akhirnya aku berjaya siapkan blog yang tak seberapa ni…Aku dah promote kat kawan-kawan juga sedara mara aku untuk ziarah blog ni walaupun tak cantik, design pun ciplak je (bak kata bang chaq)..Tapi,honestly aku cakap dulu memang da niat nak jadi blogger..Tapi niat tu simpan dulu sampai dah betul2 dah ready dengan pengisian tuk blog tu..Alih-alih dapat pulak assignment dari lecturer yang aku sayangi ni (bukan ngampu ek) untuk create blog..Alahai nasib badan…Tapi,bagus jugak sebab boleh belajar sekarang kalau tak tau…

Aku perlukan bimbingan lagi sebab tak pandai sangat guna wordpress ni..Aku banyak ziarah laman-laman maya orang lain cari idea..Mintak maaflah bagi laman yang tak dijemput telah pun diziarah oleh aku..hehe..

Kepada sesiapa yang ziarah logni, dipersilakanlah untuk comment apa yang patut…

I need any comments to improve my site…

Aku suka dengan lyric lagu ni…

Through these eyes

I’ve seen a thousand lies

And it’s taken years to realize

That nothing stays the same

And no one is to blame

But I, I’d do it all again…

Hanya ini kemampuan aku setakat ni..Moga da peningkatan pada masa akandatang. Sebarang kritikan dan komen yang membina amatlah dialu-alukan…

